Föll direkt för denna tröja från Nelly Trend när jag kikade in nyheterna på Nelly.com.
399 riksdaler får man betala och du hittar dem här.
 
Jag är dock inte så sugen på att beställa från Nelly för tillfället då min senaste beställning dröjt över 4 veckor och 2 av 3 varor blev restnoterade. Så himla irriterande!! Fick sms idag att jag kan hämta ut mitt paket hos Posten så de ska jag göra imorn och förhoppningsvis är de rätt vara och rätt storlek. Aldrig tidigare haft problem när jag beställt från Nelly men den här gången är jag verkligen besviken.

1 kommentarer

Michaela

19 Sep 2012 13:26

Jag har också haft jättemycket problem med Nelly de senaste gångerna jag beställt därifrån. Så nu är jag inte alls speciellt sugen på att beställa därifrån längre, och jag går knappt in där för att kolla i nyheter längre. Däremot släpps Rebecca Simonssons kollektion nästa vecka så jag hoppas att det inte blir något strul när man ska beställa då!

SVAR: Ja jag måste ta tag i och fotografera. Ska bara få upp de sista tavlorna först som jag latat mig med haha

Svar: nej de är verkligen skittråkigt!ja där lär de ju finnas en del snyggt från henne kan jag tänka mig, plus att jag är sugen på lite annat oxå. men är man beredd på att vänta en månad på leverans så..
malina

Kommentera

Publiceras ej