Ikväll har vi varit i Sigtuna, med nästan hela släkten kändes det som. Vi åt god middag på kopparkiteln (jag åt lax med kokt potatis MUMS!) och sen promenerade vi längs med vattnet till våfflan där barnen fick glass innan det var dags att åka hem mätta och belåtna.
Väl hemma igen så var det sängdags för liten dam men först mys i soffan med välling. Nu är det även dags för dom vuxna att sova för imorn är de upp tidigt för dagis och jobb. Jag ska åka bort med jobbet och kommer inte hem förens tisdag eftermiddag så de kan bli lite tyst här ett tag.
Just ja! Träningen idag gick helt fucking kanon! De var axlarnas tur och satan vad kul det var idag! Kände mig stark och allt gick så lätt. Den brännande känslan efter passet är verkligen ett kvitto på att de tog! Imorn blir de dock vila eftersom jag åker bort men ni andra kör väl på hårt hoppas jag!!!!

Kommentera

Publiceras ej